CK MEDIATOR POLSKA Sp. z o.o. S.K., zwana dalej GWARANTEM, zapewnia dobrą jakość towaru w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym, dołączonym do zakupionego w CK MEDIATOR towaru. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Szanowni Państwo poniższe warunki gwarancji są poglądowe i mogą się różnić w zależności od typu produktu. Każdy produkt posiada dołączoną do zestawu kartę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji.
- GWARANT odpowiada wyłącznie za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedawanym towarze. Gwarancja dopuszcza 3 wypalone pixele i subpixele na całej wielkości ekranu. Gwarancją nie są objęte wady, ze względu na które została obniżona cena sprzętu oraz powstałe z innych przyczyn, a szczególnie:
- w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnie z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu.
- wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne itp.
- uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.).
- Ponadto Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku stwierdzenia:
- naruszenia jego plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych.
- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione (za „uprawniony” GWARANT uznaje wyłącznie serwis GWARANTA).
W razie naruszenia któregokolwiek z podpunktów zawartych w wyżej wymienionych punktach towar może zostać odesłany bez naprawy na koszt Nabywcy.
Realizacja reklamacji poprzez naprawę będzie następowała w terminie do 21 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego sprzętu do serwisu GWARANTA.
Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
Odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia sprzętu ponosi Reklamujący.
Wymiana towaru na identyczny wolny od wad lub o podobnych lub lepszych parametrach przysługuje Nabywcy w przypadku stwierdzenia na piśmie przez serwis GWARANTA, że usunięcie wady jest niemożliwe.
- Koszt transportu za pośrednictwem firmy kurierskiej „DPD” od i do użytkownika ponosi GWARANT (w przypadku laptopów i komputerów). Telefony nie są objęte gwarancją door-to-door i koszt dostarczenia sprzętu do serwisu ponosi nabywca sprzętu.
- Przygotowanie urządzenia do wysyłki:
Na czas transportu urządzenie należy zabezpieczyć (oryginalne opakowanie wraz z zabezpieczeniem).
Do przesyłki należy dołączyć oryginał karty gwarancyjnej, dokładny opis usterki oraz adres zwrotny.
UWAGA! Przesyłki nie spełniające powyższych warunków nie będą przyjmowane.
- W przypadku niedostarczenia dokładnego opisu usterki lub znacznej niezgodności z opisem usterki, GWARANT może obciążyć Nabywcę kosztami testów w wysokości 50 PLN netto.
- Dokumentem potwierdzającym dokonanie naprawy gwarancyjnej karta napraw wystawiana przez serwis GWARANTA.
- Podstawą do odebrania sprzętu po naprawie jest pokwitowanie jego przyjęcia wystawione przez serwis, odpowiednio podpisane i ostemplowane.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zmniejsza uprawnień użytkownika wynikających z niezgodności towaru z umową, przysługujących mu względem sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Numer klienta w firmie kurierskiej „DPD”: 159343
Dane kontaktowe przedstawicielstwa firmy kurierskiej „DPD”: (22) 577 55 55